Da non credere, oscurare le mammelle della LUPA, del cui latte si nutrono i gemelli REMO E ROMOLO è offendere la cultura e la storia millenaria di Roma.
Il deplorevole fatto, è avvenuto nella diretta di una partita di calcio, ROMA – BARCELLONA, scorso 4 aprile, la Iran’s Voice and Vision, il terzo canale della tv di Stato di Teheran, ha censurato, il seno della lupa….
Quando la religione non è più religione, ma fanatismo che cancella la Storia e la Cultura dei popoli è solo un gesto insano e folle e tanto, tanto… ignorante.
E allora eccomi qua con una preziosa statua in bronzo del XVI secolo, opera di autore toscano, proprietà della collezione Giovanni Pratesi.
**…and so here I am with a precious bronze statue of the sixteenth century, work of Tuscan author, belonging to Giovanni Pratesi collection.
**the IRAN’sTV obscured the symbol of Roma as Capital, as well as the Logo of Football team from Roma…
** Crazy people! THE CAPITOLINE WOLF, SYMBOL OF ROME, OBSCURED BY IRAN TV!
I can’t believe, darken the tits of the WOLF, whose milk feeds the twins REMO and ROMOLO is offending the culture and the millennial history of ROMA.
The deplorable fact, occurred in the direct of a football match, ROMA – BARCELONA, last Aprile 4th, the Iran’s Voice and Vision, the third channel of the Government TV of Tehran, has censured, the breast of the wolf ….
When religion is no longer religion, but fanaticism that cancels the history and culture of people is just an insane, absurd and so huge …ignorant gesture.